

Posiada gniazdo dekodera cyfrowego.
Oświetlenie zgodne z kierunkiem jazdy.
Kraj | Linie | Epoka | Długość |
Polska | PKP | V |
Losy lokomotywy EU07-345 związane były nieprzerwanie przez niemal 25 lat z Białymstokiem.
Od chwili przekazania do eksploatacji na PKP, z dniem 21.11.1984 r. przydzielona została Lokomotywowni Białystok.
Niezależnie od kolejnych zmian zachodzących w strukturze organizacyjnej PKP, jak np. utworzenie Zakładu Taboru w Białymstoku (01.09.1999), a następnie Zakładu Taboru PKP Cargo w Białymstoku (01.10.2001), miejscem stacjonowania tej lokomotywy wciąż pozostawał Białystok.
We wrześniu 2003 roku lokomotywa ta przeszła w ZNTK Nowy Sącz naprawę główną, połączoną z modernizacją (obejmującą m. in. zmianę reflektorów na halogenowe), po której otrzymała nowe oznaczenie EP07-345. Od 13 maja 2008 lokomotywa EP07-345 stała się własnością spółki PKP Intercity i przydzielono ją do Zakładu Centralnego PKP
Model lokomotywy EU07-345 firmy Piko, odwzorowuje jej wygląd z okresu bezpośrednio po naprawie rewizyjnej wykonanej przez ZNTK Oleśnica dnia 07.06.2000 r., a więc jeszcze ze starymi reflektorami i bez drugiego odgromnika.
W modelu odtworzono malowanie charakterystyczne dla lokomotyw tego typu naprawianych przez ZNTK Oleśnica do ok. 2002 roku, a więc z żółtymi czołami, żółtymi pasami na ścianach bocznych nadwozia oraz z białymi oznaczeniami lokomotywy i białymi oprawami reflektorów.
Przewoźnik | Informacje | Cena |
---|---|---|
![]() |
Regular mail 2 weeks - 2 months | 94,71 zł |
![]() |
Priority mail 1-2 weeks | 202,95 zł |
Podane powyżej koszty dotyczą wysyłki tylko 1 przedmiotu.
Ostateczne koszty wysyłki zobaczysz podczas składania zamówienia.
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@