Marki
Wszystkie bestsellery
  • Comfino - raty 0%

    Comfino - raty 0%
  • Paynow Visa Mastercart

    Paynow Visa Mastercart
  • PayPo - zapłać później

Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 1
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 1
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 2
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 3
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 4
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 5
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 6
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 7
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 8
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 9
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 10
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 11
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 12
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 13
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 14
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 15
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 16
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 17
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 18
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 19
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 20
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 21
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 22
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 23
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 24
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 25
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 26
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 27
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 28
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 29
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 30
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 31
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 32
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 33
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 34
  • Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r. - zdjęcie 35

Tw1 (pruski G10) ruski normalnotorowy parowóz towarowy z 1910 r.
Modelik 2_16

Skala 1/25

168,80 zł

Ilość
Brak
Termin wysyłki Nieokreślony

Opis

Produkcja tego pruskiego parowozu ruszyła w 1910 roku w zakładach Henschel z Cassel i trwała aż do roku 1928 w kilkunastu niemieckich fabrykach. Łącznie z produkcją licencyjną w innych krajach, wyprodukowano ich ponad 4 tysiące sztuk. Jeździły w całej Europie, a nawet w Syrii.

Po I wojnie na stanie PKP widniało 85 tych maszyn, zgrupowanych głównie w Polsce południowej. Co ciekawe – parowozy serii G10 były w Europie dość często opancerzane jako lokomotywy do pociągów pancernych. Po II wojnie na stanie PKP było ich aż 141 sztuk ( w tym jedynie 10 z tych przedwojennych), zgrupowanych w Gdańskiej i Poznańskiej DOKP. Na tzw. ścianie wschodniej pracowały nawet na szerokim torze – w tym celu każdy stacjonujący tam parowóz miał dwa wymienne komplety osi. Na początku lat 50-tych w całej Europie rozpoczęto ich kasację. W Polsce ostatnie pracowały jeszcze w latach 70-tych, głównie w przemyśle.

Blok A3 zawiera:

 

- 24 arkusze A3 z częściami do wycinania
- 5 stron z rysunkami montażowymi

- 1,5 strony z tekstem (historia i opis budowy)

- kolorowe zdjęcia sklejonego modelu

- kolorowy rzut boczny
- komputerowe opracowanie graficzne

- druk cyfrowy
- Skala: 1:25
- Długość modelu: 756 mm
- Autor: Jan Kołodzie

Szczegóły produktu
Modelik 2_16
2016-02-16

Opis

Skala
1/25
Dostępność
Brak
Termin wysyłki
Nieokreślony
Przewoźnik Informacje Cena
Priority mail Priority mail
1-2 weeks
57,81 zł
Regular mail Regular mail
2 weeks - 2 months
78,72 zł

Podane powyżej koszty dotyczą wysyłki tylko 1 przedmiotu.

Ostateczne koszty wysyłki zobaczysz podczas składania zamówienia.

16 innych produktów w tej samej kategorii:

WARIAG (1905 R)

GPM 0281 - 1/200
Brak
Termin wysyłki Nieokreślony
Cena 75,40 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Richelieu

Gomix MK-FLM-152 - 1/200
Dostępny
Termin wysyłki 1 dzień
Cena 145,50 zł
Więcej
dostępny

Lotniskowiec Weser

Angraf 3-2017 - 1/200
Brak
Termin wysyłki Nieokreślony
Cena 106,70 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@