- Obniżka

Samoloty wojskowe lotnictwa francuskiego wyposażono w kamuflaż dopiero po kryzysie monachijskim. Pierwszym malowaniem było Gris Bleu Clair - jasnoniebieski szary na dolnych powierzchniach i khaki na górnych. Pod koniec 1938 roku dodano kolejne kolory: Vert - zielony, Terre de Sienne - ziemisty brąz i Gris Bleu Fonce - ciemnoniebieski szary. Gris Bleu Clair pozostał kolorem spodniej powierzchni. Górna część kadłuba była malowana Gris Bleu Fonce lub Khaki oraz inne kolory malowane bez określonego wzoru. Rezultatem tego była sytuacja w której nie było standardowego malowania i wszystkie samoloty się od siebie różniły. Na samolotach operujących w nocy domalowywano plamy w kolorze Ombre Calcinee. Na samolotach operujących na południu kraju, tj. przy wybrzeżu Morza Śródziemnego dodawano barwę Jaune Sahara - Sahara Yellow. To co łączyła malowanie lotnictwa francuskiego było wyposażanie w pasy Bleu-niebieski, Blanche-biały i Rouge- czerwony w równych odstępach. Po zawieszeniu broni Francuskie Siły Powietrzne Vichy zastosowały oznaczenia wyróżniające, które obejmowały białe paski namalowane wzdłuż boków kadłuba oraz grzbiet, tył, nos kadłuba na żółto.
Przewoźnik | Informacje | Cena |
---|---|---|
![]() |
Priority mail 1-2 weeks | 33,21 zł |
![]() |
Regular mail 2 weeks - 2 months | 78,72 zł |
Podane powyżej koszty dotyczą wysyłki tylko 1 przedmiotu.
Ostateczne koszty wysyłki zobaczysz podczas składania zamówienia.
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@