

Standardowe barwy samolotów izraelskich w latach 1948-1967. W pierwszych latach niepodległości Izraelskie Siły Powietrzne stosowały różne kamuflaże - pierwsze samoloty używały schematu nieokreślonych kolorów zielonego i brązowego, uzupełnionego później standardowymi kolorami RAF używanymi na Spitfire'ach oraz naturalnym metalowym wykończeniem Mustangów i Mosquitów. Avia S-199 była jedynym typem pomalowanym na kolor Reed Green. Zestaw zawiera: HTK-B030 - European I Grey, HTK-B078 - Aluminium, HTK-B170 - Reed Green, HTK-B171 - Grey-Blue, HTK-B172 - Średni Brąz, HTK-B173 - Silk Grey. Schemat stosowany na samolotach izraelskich na pewnym etapie rozwoju lotnictwa tego kraju. Po wycofaniu schemat brązowo-niebiesko-szarego który był stosowany dla samolotów wsparcia naziemnego a okazał się dalece nieprzydatny na rozległych terenach Synaju, zainicjowano w lipcu 1967 roku, podczas publicznej prezentacji upamiętniającej zwycięstwo w wojnie sześciodniowej, pojedynczy samolot typu Ouragan w nowych "pustynnych kolorach. RAL1001 Beige (FS33531 piaskowy), RAL6011 Resedagrun (FS34227 zielony) i RAL8024 Beigebraun ( FS30219 brąz) na górnych powierzchniach oraz RAL7035 (FS35622 jasnoniebieski) na powierzchniach dolnych.
Przewoźnik | Informacje | Cena |
---|---|---|
![]() |
Priority mail 1-2 weeks | 35,67 zł |
![]() |
Regular mail 2 weeks - 2 months | 78,72 zł |
Podane powyżej koszty dotyczą wysyłki tylko 1 przedmiotu.
Ostateczne koszty wysyłki zobaczysz podczas składania zamówienia.
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@