Regulamin

Właściciel sklepu:
firma FHU ENTER
ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice
NIP: 629-002-56-31, regon: 272137410

PŁATNOŚCI

Przy wyborze formy płatności przelew pieniądze należy przelać jedno z poniższych kont:

FHU ENTER
ul. Kościuszki 227
40-600 Katowice
BRE SA-WBE /ŁÓDŹ (mBank) - nr 19 1140 2004 0000 3002 2355 4757
lub
PKO BP SA (Inteligo) - nr 50 1020 5558 1111 1128 1240 0061

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

WYSYŁKA

Stany magazynowe w sklepie internetowym są akutalizowane przynajmniej raz w tygodniu a zazwyczaj częściej, jednak możę się zdarzyć, że zamówionego towaru nie będzie w naszym magazynie. W takim przypadku poinformujemy Państwa o możliwym terminie realizacji zamówienia.
Jeżeli towar znajduje się w magazynie to jego wysyłka następuje zwykle w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia w przypadku zamówień realizowanych z formą płatności za pobraniem. Przy płatności poprzez PayU, platnosci.pl i przelew wysyłka następuje zwykle w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy od Państwa.
Wysyłka realizowana pocztą dostarczana jest zwykle w ciągu 2-7 dni od daty wysyłki. Natomiast wysyłka realizowana kurierem dostarczana jest zwykle na następny dzień roboczy po dacie wysyłki. Przy powyższych terminach nie uwzględnia się sobót, niedziel i dni wolnych.

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji i po wysłaniu przez nas e-maila z zawiadomieniem o wysyłce bardzo prosimy o kontakt sklep@hobbysta.pl

ZWROTY

Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z pózn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy ze Sklepem bez podania przyczyny przez wysłanie do Sklepu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 10 dni od daty odbioru towaru.
Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany rachunek (wybór formy zależy od Państwa).

REKLAMACJE

Jeśli towar okaże się wadliwy prosimy przed jego odesłaniem o kontakt z informacją o jaki towar chodzi. Towar należy odesłać na podany poniżej adres firmy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zwrotu. W zależności od możliwości magazynowych wyślemy Państwu na nasz koszt towar wolny od wad lub zwrócimy całą przelaną na nasze konto kwotę pieniędzy.

O chęci zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić telefonicznie lub mailowo.
Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć rachunek (paragon) lub kopię faktury.


Adres pocztowy do zwrotów i korespondencji:
FHU ENTER
skr. poczt. nr 238
41-300 Dąbrowa Górnicza 1

Kontynuuj
Szukaj
 
Użyj słów kluczowych, aby znaleźć produkt, którego szukasz.
Wyszukiwanie zaawansowane
Producent